Søker sex på nett ønsker fuckfriend

9 Jan

Søker sex på datingside

Leken. Morsom. Sensuell. Kulturinteressert. Annerledes. Sosial. Nysgjerrig. Varm.

Liker tatoverte sjømenn og vikingkonger. Min type mann er selvsikker, reflektert, maskulin, trygg, morsom og høyreist.

(Jeg får veldig mange henvendelser og får dermed ikke svart alle. Om du ikke har noen bilder er sannsynligheten for at jeg svarer dessverre ganske liten.)

sextreff norge

Flere av mine nakne bilder på kontaktannonse :

www.uforpliktendedating.com/members/530028495/

Er gjerne med på lek og moro, og er lærevillig…

Og siden gir inspirasjon det er helt klart… jeg tar meg stadig i å bli pirret av nye fantasier… spennende…

Single naken dame søker sextreff i Norge

Jeg er ei frodig jente, som stort sett er blid og grei. Og jeg har ett godt smil på lur 🙂 kontaktannonse
Jobber mye, så lite spennende som skjer i livet i perioder… trenger derfor litt spenning i hverdagen, og kanskje jeg kan finne litt her inne, og hvem vet hva framtiden bringer:)

Jeg må vel innrømme at ønske om en fast god venn eller kjæreste trenger seg litt fram i tankene mine om dagen… men ingen hastverk altså 🙂

Til info så digger jeg massasje!!! 🙂

Leave a comment