sexy dame med sexy rumpe

19 Nov

Jeg har sexy rumpe og stor pupper

Høsten er en utrolig vakker tid ute som inne…Sansen for det vakre,sensuelle og erotiske…og liker menn som vet hva de vil ha !!!!Jeg er utdannet og dannet ,og er veltalende.Har sansen for vanlig nettetikette her inne.

Det er det ytre som gjør at en tiltrekkes…men det indre at man blir..

v (28)

Flere min sexy nakne bilder på min profil… www.uforpliktendedating.com/members/530028495/

Seriøsitet og kjemi er viktig…og kvalitet fremfor kvantitet…Greier du å fange meg??? Liker friheten og livet jeg har….så ingenting skjer forhastet .Kresen,ja..helt klart!!

Jeg er høflig, varm,sensuell og generøs .

Jeg søker sex på nett med norske menn

Bor for mæ sjæl i en liten leilighet, jobber på klesbutikk. Vil si jeg er relativt vanlig jente, trener, henger med venner, fester, shopper o.s.v.
Er her inne for å se meg litt rundt og se hva som dukker opp.

Søker sex og egentlig ikke noe spesielt, mange som spør men jeg vet ikke, men jeg er ikke keen på unggutter som skryter av sixpacken sin, dere er det mange av og jeg trenger bare å gå på byen en snartur for å bli forsøkt sjekka opp av slike.

Par kan også godt slutte å melde meg, jeg er hetero og har null interesse av å “låne” mannen i forholdet.

Selv om det sikkert er mange som digger det så trenger jeg ikke beskrivelse av hvordan dere ser ut nedentil, hvordan dere vil ha sex eller når dere kommer til Trondheim neste gang, selv om dere sender en meld til ei jente betyr ikke det at hun er forplikta til noe som helst!

Kåte damer har sex

Såååå får jeg og kommentarer som “du er jo så ofte pålogget”, vel sorry da, jeg har jokke no liv! Kan jo være UMULIG at jeg faktisk glemmer å slå av PC`n/logge av til tider…..

Dere som sender meldinger med meg og plutselig ikke får svar, sextreff norge

Så er kyssing undervurdert ….Ser helst at du ikke røyker… da smaker og lukter du så mye bedre også!!

Leave a Reply

