Uforpliktende nett sex på kontaktannonse

10 Jan

Jeg ønsker å finne en partner på nett

Jeg er ei jordnær dame med masse humor , glimt i øyet , ungdommelig blir ofte tatt for å være noen år yngre enn jeg er og har heller ikke skremt noen med utseende mitt .. Ennå da vel å merke … Er med på mye og har masse å gi den “rette”.  Flere av mine nakne bilder på sexannonse – www.uforpliktendedating.com/members/530028495/ :-)

sextreff

Burde vel også legge til at menn over 50 ikke interesserer meg .

Ønsker knulle treff med single menn

Er med meg som mange ..litt lei av hverdagen..lei av å være alene..lei av å ikke ha et annet menneske nært. Dele tanker, opplevelser, erotikk,spenning.
Så hva søker jeg her? En som kan dele dette med meg. Jeg er ikke ute etter kvantitet men kvalitet. Vet hva jeg vil ha og vet når jeg har funnet det.  Jeg kan vise min sexy ass.

Leave a Reply

