Singel dame med store pupper ØNSKER sextreff

29 Jan

Mine store pupper ØNSKER stor pikk

Finnes det ikke EN eneste singel mann her som vil noe annet enn å leke seg på nett uten forpliktelser..Som er voksen ,og vet å sette pris på en kvinne
i sin beste alder..

store pupper

Flere pics med meg på uforpliktende dating – min profil:  www.uforpliktendedating.com/members/530028495/

En singel,leken dame på let etter ham.
Som er stabil,glad i livet og opplevelser,
tør å være seg selv,ikke livredd for et fastere forhold.

Jeg er seriøs,tålmodig,og forventer ærlighet.
Fortsatt nysgjerrig på mangt.Gir mye av meg selv.
Savner en å dele både de gode,og mindre gode dagene med.
Reise,danse,se film,gå på konserter,dele en flaske vin,kort
sagt nyte tilværelsen sammen med.Være to som vil hverandre
det beste..og selvsagt like nærhet og kos..

Jeg ØNSKER suge pikk

Jeg er nok kresen,men utseende er ikke alltid det viktigste.Mer
sjarmen og utstrålingen din..Et pent smil,og øyne som flørter..:)
Og at du er SERIØS !! SØKER SEXTREFF norge

One Response to “Singel dame med store pupper ØNSKER sextreff”

  1. super hero March 25, 2014 at 2:44 pm #

    hei,
    jeg kan være din pulevenn om du er interresert i den store kukken min.
    vi kan ha lange seanser om du vil😉
    btw. bor i oslo og er av 95 kullet og digger damer som er eldre enn meg
    ta kontakt på superhero95@outlook.com

Leave a Reply

