knulle damer søker norsk sex treff Norge

5 May

Knulle med sexy norske damer

Koselig at du/dere titter innom🙂

sext treff norge

Flere bilder med meg på sex treff datingside … www.uforpliktendedating.com/members/530028495/

For det første, ‘jeg’ er egentlig et ‘vi’.. Vi er ett par som har ett deilig, åpent forhold..og har vært gift i mange år. Den ekstra spenningen det gir å kunne møte andre, er vi godt fornøyd med.

Uforpliktende nett datingside med nakne damer

Her er hva jeg søker :

Jeg selv trives veldig godt med to menn..😉 men jeg har et sterkt ønske om at min mann også skal få seg opplevelsen med en ekstra kvinne. En kvinne som ville funnet det spennende, berikende og seksuelt tiltrekkende å kunne få oppleve oss som par, min mann, meg og gjerne oss alle med vår allerede mannlige partner.. Kanskje mange ønsker på en gang, men kan ikke fri meg fra tanken på hvor deilig det kunne være med ulike mennesker, i ulike sammensetninger som trives i trygge forhold..

Kontaktannonse med kåte norske kvinner

Ønsker derfor kontakt med en annen kvinne ev.par som kunne tenke seg å treffe oss to/tre og se hvor det tar oss..  kontaktannonse

 

Syns du (dere) dette ser interessant ut..?
Ta kontakt da vel !
Jeg biter ikke.. og blir gjerne litt bedre kjent via CC før ett eventuelt sex treff🙂

Leave a Reply

